Verkopen jullie online cadeaubonnen?
Ja! Bezoek onze pagina CADEAUBONNEN om uzelf of iemand anders een plezier te doen. U vindt er cadeaubonnen voor het dierenpark, het avonturenpark (inclusief het dierenpark) en de abonnementen (Forest'pass)
Hoelang zijn deze cadeaubonnen geldig?
De cadeaubonnen voor het dierenpark en het avonturenpark zijn een jaar geldig vanaf de aankoopdatum. Bonnen voor abonnementen dient u binnen drie maanden na de aankoopdatum te verzilveren. Het aangemaakte abonnement is één jaar geldig vanaf de dag waarop het gevalideerd is.
Worden de bonnen via e-mail verstuurd?
Ja! Op het e-mailadres dat u bij uw online aankoop meegegeven hebt.
U hebt uw cadeaubon(nen) niet ontvangen?
Controleer eerst uw betaling. Is de betaling verzonden, controleer dan even uw map met ongewenste berichten. Nog steeds niets? Neem contact met ons op via het nummer 087 54 10 75 of stuur een e-mail naar hello@forestia.be. We zullen vervolgens uw aankoop controleren om uw bonnen terug te sturen.
Ik werk niet graag digitaal. Kan ik ook nog een papieren cadeaubon kopen?
Ja, uiteraard! Bel ons op het nummer 087 54 10 75, stuur een e-mail naar hello@forestia.be of koop een bon ter plaatse.
Ik wil een bon voor de Forest'bar, de Forest'shop of het Wood Hôtel & Lodges. Kan dat?
Ja, uiteraard! De bonnen staan nog niet op onze website maar u kunt een e-mail sturen naar forestbar@forestia.be (Forest'bar), forestshop@forestia.be (Forest'shop) of wood@forestia.be (Wood Hôtel & Lodges). U kunt zelf het bedrag van uw cadeaubon bepalen!
Mijn cadeaubon is verlopen. Wat kan ik doen?
We willen u vragen om altijd rekening te houden met de geldigheidsdatum van uw cadeaubonnen. Onze boekhouder (een nogal strikte man ;-)) doet graag alles volgens de regels. Maar aarzel niet om contact met ons op te nemen als er een probleem is. We zullen vervolgens bekijken wat er mogelijk is om iedereen tevreden te houden (inclusief onze boekhouder).
Kan ik mijn cadeaubon inruilen tegen iets anders?
Helaas is dat niet mogelijk. Het is enige wat u kunt doen is de toeslag betalen om uw losse toegangskaartje om te zetten in een jaarabonnement (Forest'pass).
Ik vind dit geen leuk cadeau en zou graag een terugbetaling ontvangen. Kan dat?
Helaas niet. Maar geloof ons, kom eens langs en ons prachtige park zal ongetwijfeld uw hart veroveren.
Kan ik overnachten in het dierenpark?
Ja, sinds april 2023! Een van onze dromen is werkelijkheid geworden. Er zijn twee mogelijkheden: de vijf lodges verspreid over het over de leefgebieden van de dieren, waarbij u hen vooral niet stoort en u zich alleen op de wereld voelt (of bijna). Een geweldige manier om echt van de natuur te genieten, als koppel, met familie of met vrienden! U kunt ook overnachten in ons supergezellige hotel op twee minuten van het park. U vindt hier de nodige informatie.
Waar kan ik inchecken?
Opgelet, u kunt niet inchecken aan het onthaal van Forestia maar wel in de lobby van het hotel (WOOD - Rue du Pied de la Fagne, 10 te 4910 THEUX) op twee minuten van het park.
Hoe laat kan ik inchecken en uitchecken?
Inchecken kan vanaf 15.00 uur maar u kunt vroeger komen om van het park te genieten (volledig arrangement). Uitchecken kan tot 11.00 uur maar als u voor een volledig arrangement gekozen hebt, kunt u de hele dag in het park blijven.
Is de toegang tot het park altijd inbegrepen in de prijs?
Voor de lodges wel. Voor het hotel niet omdat u kunt kiezen tussen twee formules (volledig arrangement = dierenpark, ontbijt en avondmaal of enkel ontbijt).
Is er bed- en badlinnen aanwezig?
Ja, beddengoed en handdoeken zijn aanwezig in het hotel en in de lodges.
Kan ik later toekomen dan 19.00 uur?
Dat kan in het hotel maar dan dient u ons op voorhand te verwittigen. Voor de lodges ligt het iets moeilijker omdat de bagagedienst niet meer beschikbaar is.
Is het avonturenpark inbegrepen in de prijs?
Neen, maar bezoekers die het volledige arrangement gekozen hebben, krijgen korting op het avonturenpark (wanneer het geopend is).
Welk ontbijt wordt er geserveerd?
In het hotel wordt een ontbijtbuffet met zoete/hartige producten (lokaal/gevarieerd aanbod) geserveerd. In de lodges wordt het ontbijt aangeboden in een ontbijtmand.
Krijgen abonnementshouders een korting? Neen, momenteel is dat niet het geval.
LODGES
Waar staan de lodges?
Onze vijf lodges zijn verspreid over het dierenpark. Lodge BARRY bevindt zich in de Highlands met zicht op de zwarte beren, lodge SIMONE bevindt zich in het leefgebied van de tarpanpaarden en damherten, lodge SCOTT in het leefgebied van de lama's, de jakken en de sikaherten, lodge HARRY bij de Canadese wolven en rendieren en lodge MATHILDE bij de Europese wolven en takins.
Hoe geraak ik tot bij de lodges?
Het is niet mogelijk om met de auto in het park te rijden. Dat noemen we pas avontuur. Een van onze geweldige collega's brengt uw bagage naar uw lodge en komt ze aan het einde van uw verblijf terug ophalen. U kunt te voet tot bij de Forest'bar geraken maar u hebt ook altijd de mogelijkheid om iets af te halen en in uw lodge te consumeren.
Moet ik een ticket kopen voor het dierenpark?
Voor de lodges wel omdat ze in het dierenpark gelegen zijn.
Is het avonturenpark inbegrepen in de prijs?
Neen, maar bezoekers die een lodge gereserveer.
Zijn de maaltijden verplicht?
Ja, u kunt niet kijken in uw lodge. Het ontbijt en het avondeten zijn dan ook inbegrepen in het arrangement.
Hoe wordt het ontbijt aangeboden?
Het ontbijt wordt geleverd in elke lodge, in een of meerdere manden (verse producten, gevarieerd en lokaal aanbod), naargelang het aantal personen.
HOTEL
Waar bevindt zich het hotel?
Het hotel bevindt zich op twee minuten rijden van het park (Rue du Pied de la Fagne, 10 te 4910 THEUX).
Moet ik de auto nemen tussen het hotel en de lodges?
Ja, dat is veiliger omdat u langs de weg moet wandelen. Met de auto gaat het heel snel (2 minuten).
Moet ik een kaartje voor het dierenpark kopen als ik een kamer huur?
Neen! In het hotel kunt u kiezen tussen twee formules: het volledige arrangement met toegang tot het dierenpark, ontbijt en avondmaal in de Forest'bar, ofwel een arrangement met overnachting en ontbijt. Indien gewenst kunt u de dag zelf wel toegangskaartjes kopen voor het dieren-/avonturenpark.
Zijn de maaltijden verplicht wanneer ik een kamer huur?
Neen! In het hotel kunt u kiezen tussen twee formules: het volledige arrangement met toegang tot het dierenpark, ontbijt en avondmaal in de Forest'bar, ofwel een arrangement met overnachting en ontbijt. U kunt wel gaan eten in de Forest'bar, ook als u niet gekozen hebt voor het arrangement met maaltijden.
Is het avonturenpark inbegrepen in de prijs?
Neen, maar bezoekers die het volledige arrangement gekozen hebben, krijgen korting op het avonturenpark (wanneer het geopend is).
Zie je dieren vanuit het hotel?
Het hotel bevindt zich niet in het dierenpark maar in het bos naast de tuin van het hotel zitten twee hinden, een pauw en een damhert met jong.
Hoe wordt het ontbijt opgediend?Het ontbijt wordt geserveerd als een zoet/hartig ontbijtbuffet (verse producten, lokaal en gevarieerd aanbod).